اقتصاد کشور را به دست دشمن نسپاریم
کد خبر: 3848503
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

اقتصاد کشور را به دست دشمن نسپاریم

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به اهمیت توجه به شعار رونق تولید گفت: اگر امروز نتوانیم تولید ملی خود را تبلیغ کنیم با دستان خود اقتصاد کشور و جنگ اقتصادی را به دست دشمن سپرده‌ایم.

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت امروز، 16 مهرماه در همایش «پلیس، امنیت و اصناف» این شهرستان كه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «رونق تولید» گفت:‌ اگر امروز نتوانیم تولید ملی خود را تبلیغ کنیم با دستان خود اقتصاد کشور و جنگ اقتصادی را به دست دشمن سپرده‌ایم.
وی گفت: از 40 سال پیش که انقلاب اسلامی شکل گرفت آمریکا دشمنی خود را با نظام به روش‌های مختلف آغاز کرد و زمانی که دید با جنگ سخت نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد روش‌های دیگری را در دستور کار خبیثانه خود قرارداد.
زراعتیان ادامه داد: دشمن در حال حاضر تمام تمرکزش بر فروپاشی اعتقادات مردم است و سعی دارد مردم را با ضعیف کردن شریان اقتصاد کشور، نسبت به مسئولان بی‌اعتماد کند.
وی در ادامه به همکاری و مشارکت اصناف در تامین امنیت هم اشاره کرد و گفت: اگر صنوف از دوربین‌های مداربسته و با کیفیت استفاده کنند، هم امنیت برای واحدهایشان ایجاد می‌شود و هم به پلیس در بحث امنیت کمک می‌کنند.
این مقام انتظامی یکی دیگر از مواردی که موجب ایجاد امنیت در میان واحدهای صنفی می‌شود را استفاده از نگهبان محله دانست و گفت: صنوف باید این موضوع را به جد از طریق شرکت‌های خدمات انتظام پیگیری و در دستور کار خود قرار دهند.
در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام مهدی آقایی، امام جمعه مرودشت گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است به‌همت اصناف کشور صنوف را به لحاظ اقتصادی مقاوم کنیم و تولید داخلی و ماحصل کارخانه‌های خودمان را ترویج داده و تبلیغ کنیم.

انتهای پیام
captcha