هدف برنامه‌های هفته ناجا، سهیم کردن مردم در امنیت بود
کد خبر: 3849066
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

هدف برنامه‌های هفته ناجا، سهیم کردن مردم در امنیت بود

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی همدان، هدف از اجرای برنامه‌های هفته ناجا را سهیم کردن مردم در تأمین امنیت دانست و گفت: پیام بسیاری از برنامه‌های هفته ناجا همگام بودن پلیس با مردم و به تبع آن مشارکت مردم در حوزه انضباط اجتماعی بود.

اهداف برنامه‌های هفته ناجا سهیم کردن مردم در امنیت بودبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان، با اشاره به شعار هفته ناجا «پلیس هوشمند امین مردم» افزود: هفته ناجا از 11 مهرماه آغاز و تا 17 مهرماه با همراهی و مشارکت خوب مردم انجام شد. برگزاری همایش پیاده‌روی، حضور در نماز جمعه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و یادواره شهدای گرانقدر انتظامی و غبارروبی گلزار شهدا همچنین برگزاری میزگردهای علمی و آموزش‌های همگانی از جمله برنامه‌های این هفته بود.

وی با بیان اینکه در هفته ناجا بیش از 160 برنامه با رویکرد فرهنگی و اجتماعی برگزار شد، گفت: در هفته ناجا ارتقای امنیت اجتماعی، ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش آسیب‌های اجتماعی مدنظر بود که در این رابطه برنامه‌های پیش‌بینی شده به‌خوبی انجام شد.

کامرانی صالح هدف از اجرای برنامه‌های هفته ناجا را سهیم کردن مردم در تأمین امنیت دانست و اظهار کرد: پیام بسیاری از برنامه‌های هفته ناجا همگام بودن پلیس با مردم و به تبع آن مشارکت مردم در حوزه انضباط اجتماعی بود که جا دارد از مردم عزیز و مسئولان ادارات، صدا و سیما و اصحاب رسانه که در اجرای برنامه‌ها پلیس را یاری کردند به‌صورت ویژه قدردانی کنم.

انتهای پیام
captcha