موکب روستایی خور؛ نماینده کانون‌های مساجد البرز در اربعین
کد خبر: 3849104
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

موکب روستایی خور؛ نماینده کانون‌های مساجد البرز در اربعین

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون‌های مساجد البرز خبر داد: کانون فرهنگی ـ هنری روستای خور ساوجبلاغ، نماینده کانون‌های مساجد البرز به منظور برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا است.

موکب کانون روستایی خور؛ نماینده کانون‌های مساجد البرز در اربعین حسینی

کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون‌های مساجد استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اهمیت حضور نیروهای مسجدی در پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری سهم ویژه‌ای در برپایی موکب اربعین حسینی در سال جاری دارند.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد بیان کرد: رویکرد کانون‌های مساجد با محوریت فعالیت‌های بین‌المللی در ابعاد مختلف برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول، شاخصه ارزیابی توانمندی کانون های مساجد را حضور پررنگ آنان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: کانون فرهنگی هنری روستای خور در شهرستان ساوجبلاغ نماینده کانون‌های مساجد البرز به منظور برپایی موکب اربعین حسینی در کربلا است.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت کانون های مساجد استان البرز در پایان گفت: کانون فرهنگی روستایی خور در قالب جمع‌آوری کمک‌های مردمی با محوریت مسجد جامع روستا مجموعه‌ای از اقلام مختلف را برای پذیرش زائران فراهم‌ کرده است.

انتهای پیام
captcha