اعلام فراخوان مسابقه «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در کردستان
کد خبر: 3849739
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

اعلام فراخوان مسابقه «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» در کردستان

گروه فرهنگی ــ معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد کردستان از برگزاری مسابقه هنری «ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب» در سطح استان خبر داد و گفت: موضوع این مسابقه طراحی پوستر با موضوع حجاب و عفاف است.

سامان احمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اعلام فراخوان مسابقه هنری طراحی پوستر عفاف و حجاب در سطح استان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در راستای ترویج و اهمیت باورها و آموزه‌های دینی و اسلامی، بالاخص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و توجه به منویات فرهنگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دال بر صیانت از هویت ملی و ترویج فضایل اخلاقی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسابقه هنری ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را برگزار می‌کند.

وی موضوع این مسابقه هنری را طراحی پوستر با موضوع حجاب و عفاف اعلام کرد و افزود: داوطلبان شرکت در این مسابقه می توانند از ۲۱ مهر ماه تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه و تحویل آثار خود به دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و تکمیل فرم ثبت نام آمادگی خود را جهت شرکت در این مسابقه اعلام کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه پوسترها باید در قطع ۳۰ در ۵۰ و به ‌صورت عمودی باشد، بیان کرد: حداکثر تعداد آثار ارسالی برای هر طراح پنج اثر و قید عنوان هر اثر نیز ضروری است.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه طراحان آزاد است، بیان کرد: به سه نفر از برگزیدگان که بهترین آثار را به دبیرخانه این مسابقه هنری ارسال کنند تندیس حجاب و عفاف و جوایزی اهدا و آثار پذیرفته شده نیز در نمایشگاهی در معرض بازدید عموم گذاشته خواهد شد.

احمدی بیان کرد: آثار ارسالی توسط کمیته داوری بررسی شده و نفرات برگزیده در همایش استانی فرهنگ عفاف و حجاب که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همزمان با چهلمین سالروز بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد، تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه هنری می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سنندج، میدان بسیج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر، گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مراجعه و یا با شماره تماس ۰۸۷-۳۳۲۸۱۸۴۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha