پذیرایی روزانه از ۱۱ هزار زائر در موکب اوقاف البرز
کد خبر: 3850287
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

پذیرایی روزانه از ۱۱ هزار زائر در موکب اوقاف البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف البرز با اشاره به پذیرایی روزانه از ۱۱ هزار زائر اربعین در موکب حضرت امیرالمومنین(ع) اوقاف البرز، گفت: پذیرایی از زائران اربعین در سه نوبت طی ۱۱ روز از دهم ماه صفر تا بیست و یکم انجام می‌شود.

پذیرایی روزانه از 11 هزار زائر اربعین در موکب اوقاف البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سال جاری به عنوان سومین سال متوالی خدمت‌رسانی موکب اداره کل اوقاف البرز در نجف اشرف است که با هدف خدمت رسانی به زائران اربعین در عراق برپا شده است.

وی با اشاره به پذیرایی روزانه از 11 هزار زائر اربعین در کربلا معلی، افزود: موکب حضرت امیرالمومنین(ع) اوقاف البرز در صحن حضرت زهرا(س) نجف برپا شده است و پذیرایی از زائران اربعین در سه نوبت طی 11 روز از دهم ماه صفر تا بیست و یکم انجام می‌شود.

این مسئول با تأکید براینکه هیچ تابلویی از عنوان اوقاف یا موقوفه در موکب‌های اداره‌های اوقاف استان‌ها از جمله البرز در اربعین دیده نمی‌شود، گفت: این موکب‌ها مردمی هستند و متولی آنها در واقع عاشقانی هستند که به عشق سالار شهیدان به خدمت‌رسانی زائران مشغول می‌شوند.

دشتکی در پایان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی موکب حضرت امیرالمومنین(ع)، بیان کرد: هر روز مراسم عزاداری سنتی، برگزاری نماز جماعت و قرائت زیارت امین الله با حضور خدام موکب برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha