زائران البرزی نائب‌الزیاره شهدا می‌شوند
کد خبر: 3850288
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

زائران البرزی نائب‌الزیاره شهدا می‌شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، گفت: همزمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار البرزی جهت زیارت عتبات عالیات طرح «نائب‌الزیاره شهید» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به اجرا درآمد.

زائران البرزی نائب الزیاره شهدا می‌شوند

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار البرزی جهت زیارت عتبات عالیات، طرح «نائب الزیاره شهید» در استان اجرایی شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از آرزوهای شهدا در دفاع مقدس باز کردن راه کربلا و زیارت امام حسین(ع) بوده است، گفت: در این طرح زائران البرزی با همراه داشتن کارت تمثال مبارک یک شهید و حضور در کربلای معلی از طرف شهید نائب‌الزیاره می‌شوند.

این مسئول بیان کرد: زائران می‌توانند همراه با عکس شهید در کربلای معلی و زیارتگاه‌ها عکس یادگاری بگیرند و بعد از بازگشت نیز عکس را تحویل بنیاد داده تا در سرکشی‌ها به خانواده معظم آن شهید، عکس به عنوان یادگاری به آنها اهدا شود.

رستمیان تأکید کرد: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین(ع) با دشمن جنگیدند و به آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha