دستگیری سرشبکه ضدانقلاب، اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید
کد خبر: 3850586
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱

دستگیری سرشبکه ضدانقلاب، اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید

گروه سیاست و اقتصاد- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: سازمان اطلاعات سپاه با دستگیری روح‌الله زم، سرشبکه ضدانقلاب، اشراف اطلاعاتی ایران را به رخ جهانیان کشید.

سپاه اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام ناصرشکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امیری امروز ۲۴ مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: اقدام تحسین برانگیز اطلاعات سپاه در به دام انداختن عامل سرویس‌های اطلاعاتی استکبار و سرشبکه ضدانقلاب و مدیر شبکه معاند آمد نیوز، قطعا ضربه مهلکی به هیمنه دستگاه‌های اطاعاتی کشور‌های استکباری جهان وارد شد.
وی افزود: سازمان اطلاعات سپاه با دستگیری روح الله زم سرشبکه ضدانقلاب،  اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
شکریان با اشاره به این پیروزی غرور آفرین توسط غیور مردان سازمان اطلاعات سپاه و سربازان گمنان امام زمان (عج) در ایام اربعین حسینی، تصریح کرد: دستگیری این عنصر پلید توسط سربازان گمنام امام زمان و سازمان اطلاعات سپاه بار دیگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هیمنه پوشالی دستگاه‌های اطلاعاتی و سرویس‌های جاسوسی غرب را با چالش بزرگی روبرو کرده است.
وی با تقدیر از سازمان اطلاعات سپاه و عوامل اجرایی این عملیات پیچیده و نرم، افزود: کشور‌های غربی و استکباری و هم پیمانان آن‌ها در منطقه و جهان باید بدانند جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار در عرصه‌های مختلف اطلاعاتی و نظامی و دفاعی قرار دارد و هرگونه اقدام خصمانه در منطقه و جهان قطعا با اقدام سخت جمهوری اسلامی مواجه و در نطفه خفه خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سپاه پاسداران بار دیگر موفقیت‌های خود را در جهان ثابت کرد، گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران باید بدانند که فرزندان این کشور در نیرو‌های مسلح همه تحرکات و دشمنی‌های آنان را با هوشیاری رصد کرده و در قبال آن اقدام سنگین‌تری خواهند داشت.
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به درخشش نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در این چهل سال، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از عرصه به ویژه بخش‌های دفاعی و نظامی در اوج اقتدار منطق‌های و بین‌المللی قرار دارد و همه این پیشرفت‌ها در سایه توان و ظرفیت داخلی به دست آمده است و باور به «ما می‌توانیم» همواره در عناصرجمهوری اسلامی یک اصل مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
شکریان امیری با اشاره به دشمنی چهل ساله نظام‌های استکباری به ویژه ایالات متحده و شرکای غربی و اروپایش‌اش، بیان کرد: عناصر مزدور با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی غرب و با ایجاد شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی سعی داشتند با دروغ پراکنی و شایعه سازی در کشور اغتشاش و آشوب ایجاد کنند و این اقدام سازمان اطلاعات سپاه و بصیرت و هوشیاری مردم بصیر ایران اسلامی تمام این توطئه‌ها را خنثی کرد و دست برتر جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان نشان داد.

انتهای پیام
captcha