یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در کلیبر برگزار می‌شود
کد خبر: 3850763
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در کلیبر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - امام جمعه کلیبر، گفت: یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران با مشارکت شهرستان های اهر، هریس، ورزقان و آبش احمد در آبان‌ماه سال‌جاری در شهرستان کلیبر برگزار مخبر داد.

یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در شهرستان کلیبر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام سید حسن موسوی، امام جمعه کلیبر روز پنجشنبه، 25 مهرماه در در جلسه هماهنگی یادواره شهدای ارسباران از برگزاری یادواره ۱۲۰۰ شهید منطقه ارسباران در آبان‌ماه سال‌جاری در شهرستان کلیبر خبر داد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست»، برگزاری یادواره‌های شهدا از وظیفه اصلی مسئولان و مردم است.

وی افزود: برگزاری یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های اهر، کلیبر، ورزقان، هوراند و خدا آفرین، حرکتی فرهنگی و شایسته است، از این‌رو حفظ ارزش‌های دوران دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و رشادت‌های این دوران و پیام شهدا والامقام به نسل‌های جوان جامعه امری ضروری است.

امام جمعه کلیبر، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و تقویت غرور ملی جوانان و نوجوانان را از نیازهای اساسی کشور در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که عده‌ای تصمیم به حذف نام شهدا از معابر و خیابان و کوچه‌ها گرفته‌اند برگزاری چنین یادواره‌هایی به این افراد تلنگر وارد می‌سازد.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه هجمه‌های ویرانگر فرهنگی دشمنان زنگ خطری برای کانون خانواده‌ها و جامعه است، تصریح کرد: دشمنان ما قصد دارند تا انقلاب اسلامی را از درون متلاشی کنند و برای تحقق این هدف شوم سرمایه‌گذاری کلانی نیز انجام داده‌اند و از طرفی درصدد دوری ملت ایران از دین اسلام و انقلاب هستند در این راستا برگزاری یادواره شهدا می‌تواند همانند مشت محکمی بر دهان دشمنان استکباری باشد.

وی با ذکر اینکه وصیت‌نامه شهدا، کارخانه انسان‌سازی و دانشگاه عظیم است، گفت: اگر بتوانیم از وصیت‌نامه شهدا و زندگی نامه آن‌ها نسل امروز را غنی کنیم مستحکم‌ترین سنگر دفاعی را در برابر دشمنان اسلام و انقلاب بنانهاده‌ایم.

انتهای پیام
captcha