مؤسسه قرآنی «محمدامین» بهمئی تعطیل شد
کد خبر: 3851008
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

مؤسسه قرآنی «محمدامین» بهمئی تعطیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی محمدامین بهمئی از تعطیلی این مؤسسه به علت کمبود اعتبار، نبود مکان و تجهیزات خبر داد.

مؤسسه قرآنی محمدامین بهمئی تعطیل شد

سهراب فلسفی‌زاده، مدیر مؤسسه قرآنی محمدامین بهمئی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، اظهار کرد: این مؤسسه از سال 93 تحت پوشش تبلیغات اسلامی در رده سنی نوجوانان در بخش پسران با فعالیت 4 مربی تأسیس شده است.

وی محافل انس با قرآن، حفظ جزء 30 و آموزش عمومی قرآن سطح 1 تا 3 را از برنامه‌های اجرایی مؤسسه برشمرد و افزود: در حال حاضر کلاس‌های قرآنی با کارکنان، فرزندان و دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد برگزار می‌شود.

این فعال قرآنی استان از تعطیلی این مؤسسه به علت کمبود اعتبار، نبود مکان و تجهیزات خبر داد و بیان کرد: متأسفانه هیچ خیری برای کمک به مؤسسات قرآنی پیدا نمی‌شود.

فلسفی‌زاده تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار کلاس‌های حفظ، قرائت تخصصی و کلاس‌های عمومی از جمله آموزش نماز در مؤسسه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت خویش در دارالقرآن آموزش‌و‌پرورش شهرستان، یادآور شد: به تبلیغات اسلامی پیشنهاد داده‌ام که مؤسسه در دارالقرآن شروع به کار کند، اما این پیشنهاد رد شده و استدلال‌شان این بوده که مؤسسه باید در مکان مستقل باشد.

انتهای پیام
captcha