ضرورت حرکت در خط ولایت
کد خبر: 3851301
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
مدرس حوزه و دانشگاه تأکید کرد؛

ضرورت حرکت در خط ولایت

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام محمدعلی حسینی‌ مقدم گفت: دنیا محل امتحان و آزمایش و به سرعت در حال گذر است؛ جا دارد در ایام زندگی در خط ولایت و رهبری که مسیر مستقیم و هدایت است، حرکت کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام محمدعلی حسینی‌ مقدم، مدرس حوزه و دانشگاه، 28 مهرماه در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر که در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد، گفت: در زیارت اربعین، مؤمن واقعی حضرت سید‌الشهدا(ع) معرفی شده است؛ همچنین در ابتدای این زیارت، ویژگی‌هایی برای امام‌ جامعه بیان شده است.
 وی تأکید کرد: انسان مؤمن باید پیغمبرشناس باشد و به ائمه معصومین(ع) و وارثان انبیا الهی اعتقاد قلبی داشته باشد. امام حسین(ع) تمامی خصوصیات و خوبی‌های انبیا را داشت و لذا آن حضرت نبی‌الله، حبیب‌الله و کلیم‌الله است.
استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حضرت سید‌الشهدا(ع) تمام اقدامات و وظایف انبیا را به‌خوبی انجام‌ داد و از همه آنها سربلند و ‌پیروز بیرون آمد.
وی گفت: همان‌طور که حضرت موسی(ع)، کلیم‌الله بودند، امام حسین(ع) نیز همین ویژگی را داشتند و همواره در برابر خدا فروتن و متواضع بودند و برای عبادت پیشانی و صورت را بر خاک می‌گذاشتند.
حجت‌الاسلام حسینی‌ مقدم‌ اظهار کرد: دنیا محل امتحان و آزمایش و به سرعت در حال گذر است؛ جا دارد در ایام زندگی در خط ولایت و رهبری که مسیر مستقیم و هدایت است، حرکت کنیم.
وی بیان کرد: سرور و سالار شهیدان هر وقت می‌خواست با خالق خودش راز و نیاز کند، از تعلقات دنیا خودش را رها می‌کرد و تمام وجودش خدایی می‌شد و با تلاوت قرآن با خدا نجوا می‌کرد. 
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام
captcha