زنده بودن نظام به برکت فرهنگ شهادت است
کد خبر: 3851759
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی:

زنده بودن نظام به برکت فرهنگ شهادت است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زنده بودن نظام ما طی چهل سال گذشته به برکت فرهنگ شهادت است، گفت: هدف از برگزاری مجالس شهدا بیعت با ولایت و نظام اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری امروز سه‌شنبه، 30 مهر در یادواره ۳۵۰ شهید شهرستان رابر با بیان اینکه زنده بودن نظام طی چهل سال گذشته به برکت فرهنگ شهادت است، گفت: هدف از برگزاری این مجالس شهدا بیعت با ولایت و نظام اسلامی و با مقاومت و خستگی‌ناپذیری است.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ شهادت دغدغه دین دارد و باید بیعت با دین داشته باشید و متدین زندگی کنید، افزود: پایبند به ارزش‌های دینی باشید، بانوان افتخار کنند به چادر و به حجاب خود؛ چراکه این حجاب و جلوه چادر مشکی در شرایط کنونی تعظیم شعائر دینی است.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیام مجالس شهدا این است که ما حامی و همراه نطام هستیم و به دفاع از آن افتخار می‌کنیم، بیان کرد: آینده کشور روشن است ما عناصر امید فراوان از جمله عنایات خداوند، اهل بیت، داشتن رهبری دوراندیش، شجاع و قهرمان، با بصیرت و دشمن‌‌شناس و مردمی وفادار داریم.

وی نیروهای مسلح ایران را جزو توانمند‌ترین و قدرتمندترین نیروهای مسلح در منطقه دانست و اظهار کرد: هیچ یک از کشورهای همسایه، توانمندی جمهوری اسلامی را ندارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی با تأکید بر اینکه همه به‌خصوص مسئولان باید تمام تلاش خود را برای راضی نگهداشتن این مردم داشته باشند، تأکید کرد: دشمن می‌خواهد ملت ایران را خسته نشان دهد و داخلی‌های همسو با آمریکا بدشان نمی‌آید مردم را خسته نشان بدهند.

انتهای پیام
captcha