اجرای طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» در یزد
کد خبر: 3851768
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

اجرای طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» در یزد

گروه اجتماعی ــ کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در طرح اهدای خون با عنوان «شور حسینی، شعور مهدوی» مشارکت کردند.

طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» در یزد اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در یک اقدام خداپسندانه در مجموع افزون بر 16 هزار سی سی از خون خود را در طرح «شور حسینی، شعور مهدوی» به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) اهدا کردند.

سیدحجت‌الله رضوی‌نسب، فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی با اشاره به حضور جاماندگان اربعین در طرح اهدای خون شور حسینی، شعور مهدوی کمک به نیازمندان به نیت سلامتی و فرج امام عصر(عج) را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و اظهار کرد: امسال استقبال همکاران برای حضور در پیاده روی اربعین نیز نسبت به قبل افزایش یافت و جاماندگان از این حرکت عظیم فرهنگی برای جبران آن در طرح شورحسینی و شعور مهدوی مشارکت کردند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه طرح‌های مشابه اهداء خون در این سال‌ها با مشارکت کارکنان توزیع نیروی برق رواج بسیار خوبی داشته و در مناسبت‌های مختلف به یک فرهنگ تبدیل شده است.

رضوی نسب با بیان اینکه کارکنان این شرکت در اجرای طرح‌های فرهنگی پیش قدم هستند افزود: گرامیداشت نهم ربیع‌الاول، روز امامت امام زمان(عج) و برگزاری سمینار پاسخ به شبهات مهدویت در برنامه امسال گنجانده شده است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد: بسیج با ایجاد آمادگی قلبی مردم در بحث ظهور و فرهنگ‌سازی آن به شیوه‌های مختلف به عنوان یک تشکل مردمی پیشتاز بوده است.

انتهای پیام
captcha