انتصاب سرپرست جدید فرمانداری پلدختر
کد خبر: 3851780
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵

انتصاب سرپرست جدید فرمانداری پلدختر

گروه فرهنگی ـ سرپرست جدید فرمانداری پلدختر منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید فرمانداری پلدختربه گزارش ایکنا از لرستان، با حکم استاندار لرستان، حسن رضائیان، سرپرست جدید فرمانداری پلدختر به‌عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر منصوب و جایگزین علی سیف شد.

قرار است امروز سه‌شنبه، سی‎ام مهر با حضور محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان، رضائیان به‌عنوان سرپرست فرمانداری پلدختر معارفه ‌شود.

از مهم‌ترین مناصب رضائیان می‌توان به فرمانداری الشتر و رئیس اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی لرستان اشاره کرد.

گفتنی است، سیف خردادماه امسال جایگزین نعمت‌الله دستیاری شده بود.

زمینه برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شود

محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان پلدختر، گفت: فرماندار پلدختر با حفظ  قانون‌مداری و بی‌طرفی بستر لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم سازد.

وی افزود: باید زمینه برگزاری انتخاباتی سالم را فراهم ساخت و با حفظ امنیت و سلامت روحی جامعه برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شود.

ثمینی ادامه داد: تلاش مسئولان در راستای گسترش و حضور حداکثری مردم در انتخابات و در سایه انگیزه، نشاط، شادابی، علاقه‌مندی و اعتقاد به مشارکت خود در تصمیم‌گیری برای آینده کشور در انتخابات امری مهم و تأثیرگذار است.

وی با بیان این‌که همه باید با تعامل و همکاری و انجام وظیفه به‌موقع تلاش کنیم انتخاباتی سالم و در سایه نظم و امنیت و رعایت قوانین برگزار شود، به حجم بالای بحران سیل در پلدختر و خسارات وارده اشاره کرد و افزود: توجه به زیرساخت‌ها امری مهم برای مقابله با آسیب‌ها است.

معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اظهارکرد: برای جلوگیری از تکرار خسارت و آسیب‌ها در بارندگی‌های آینده پیشگیری‌های لازم در زمینه رسوب‌برداری و تکمیل دیواره ساحلی شهر پلدختر صورت گرفته  و نیازمند سرعت عمل بیشتری است.

انتهای پیام
captcha