رقابت در انتخابات همراه با رفاقت باشد
کد خبر: 3851829
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶

رقابت در انتخابات همراه با رفاقت باشد

گروه اجتماعی - استاندار اصفهان گفت: رقابت در انتخابات باید همراه با رفاقت باشد زیرا مسائل سیاسی زودگذر است و رعایت اخلاق و منش انسانی است که به یادگار می‌ماند.

به گزارش ایکنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در دوازدهمین نشست تخصصی بانوان عضو شورای اسلامی شهرهای استان اصفهان که با موضوع بررسی راهکارهای افزایش مشارکت سیاسی زنان در انتخابات و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی ، مدیرکل امور بانوان و مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: فضای سیاسی جامعه نباید ما را از توجه به مکارم اخلاقی و معارف دینی دور کند در همین راستا وظیفه همه این است که از دروغ و تهمت دوری کنند و همواره تقوای الهی و آموزه های دینی را در نظر داشته باشند.

وی ادامه داد: رقابت در انتخابات باید همراه با رفاقت باشد زیرا مسائل سیاسی زودگذر است و رعایت اخلاق و منش انسانی است که به یادگار می ماند.

استاندار اصفهان با اشاره به فشارهای اقتصادی نظام سلطه به ایران اسلامی، گفت: بنده اعتقاد راسخ به توانمندی دولت تدبیر و امید دارم و مردم فهیم و شریف هم آگاه هستند و مشکلات معیشتی را پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید نمی گذارند.

وی اضافه کرد: به فضل الهی و منویات مقام معظم رهبری و همدلی و هم افزایی دولت و مردم مشکلات اقتصادی نیز به تدریج مرتفع خواهد شد بنابراین نباید اجازه دهیم همدلی و هماهنگی به وجود آمده، خدشه دارشود.

رضایی یادآور شد: امروز احساس نیاز به مشارکت زنان در انتخابات مشهود است لذا لازم است این بلوغ سیاسی متبلور شود تا بتوان از دیگر حقوق اجتماعی و سیاسی آنان دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: زنان می‌توانند نقش اساسی در افزایش شور انتخابات و حضور یکپارچه اقشار مختلف داشته مردم باشند بنابراین تشکل های مرتبط با این قشر باید نسبت به آگاه سازی و ترغیب بانوان برای مشارکت در انتخابات تلاش نمایند.

انتهای پیام
captcha