۹۵ درصد شهدای کشور تربیت‌شده مساجد هستند
کد خبر: 3852392
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

۹۵ درصد شهدای کشور تربیت‌شده مساجد هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان گفت: ۹۵ درصد شهدای کشور تربیت‌شده مساجد هستند و از دیدگاه مقام معظم رهبری، جوانی که در نیروی مقاومت بسیج خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی می‌داند باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه‌ها را دور خود جمع کند.

۹۵ درصد شهدای کشور تربیت‌شده مساجد هستندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: آبان‌ماه با رویدادهایی که در خود جای داده، نماد استکبارستیزی به‌شمار می‌رود و امروز نباید فراموش کنیم که برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور، چه فداکاریی‌هایی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها انجام شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به عرق به وطن و دین همه اقشار در دوران دفاع مقدس یادآور شد: در این دوران 46 هزار دانش‌آموز مدرسه را ترک کرده و برای پاسداری از حریم امامت و ولایت در جبهه‌ها حاضر شدند.

وی با بیان اینکه حضور نوجوانان بسیجی در جامعه برکت است، افزود: 95 درصد شهدای کشور تربیت شده مساجد هستند و از دیدگاه مقام معظم رهبری، جوانی که در نیروی مقاومت بسیج خود را خدمتگزار اهداف انقلاب و آرمان‌های اسلامی می‌داند باید چنان خود را بسازد که همچون شمعی پروانه‌ها را دور خود جمع کند.‌

این مسئول در ادامه با اشاره به آغاز هفته وقف، وقف را صدقه جاریه عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و امروز با دقت و وسواس تلاش می‌شود تا نیت واقفان عملیاتی شود.

وی افزود: وقف دسته جمعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مردم می‌توانند نسبت به آن اقدام کنند و با مبالغ کمتر در این کار خداپسندانه شریک شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به آغاز هفته کتاب بر ضرورت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد و گفت: بر همگان افزایش آگاهی لازم و ضروری است.

خاتمی همچنین دستگیری روح‌الله زم را شاهکار ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این اقدام در مقابل تیم‌های اطلاعاتی سازمان‌های جاسوسی دنیا به وقوع پیوست.

انتهای پیام
captcha