تحکیم بنیان خانواده در اولویت کمیته بانوان آذربایجان‌غربی است
کد خبر: 3853666
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

تحکیم بنیان خانواده در اولویت کمیته بانوان آذربایجان‌غربی است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: تقویت و تحکیم نهاد خانواده و آسیب‌های مرتبط بر خانواده و ارتقای سطح سلامت آن در اولویت کمیته بانوان آذربایجان‌غربی است.

تحکیم بنیان خانواده در اولویت کمیته بانوان آذربایجان‌غربی است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، پریسا علیلو،  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، امروز، ۹ آبان، در سومین نشست تخصصی کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌ها که در سالن همکف استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ها و اولویت‌های دفاتر امور بانوان و خانواده در سال‌جاری، اظهار کرد : تقویت و تحکیم نهاد خانواده و آسیب‌های مرتبط بر خانواده و ارتقای سطح سلامت آن، زمینه‌سازی برای نقش آفرینی زنان در اجتماع، توسعه مشارکت اقتصادی و اجتماعی و سیاسی زنان از جمله اهداف برنامه‌های این دفتر در سال‌جاری است که با شعار رونق تولید_تحکیم خانواده_توسعه پایدار به عنوان محور سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۹۸ دفاتر زنان و خانواده، تلاش میکنیم تا خروجی‌های مطلوبی در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های تا پایان سال ۹۸ داشته باشیم.

وی افزود : در راستای تقویت  و تحکیم بنیان خانواده و ارتقای سلامت آن، کنفرانس‌های تخصصی حقوق کودک و خانواده برگزار و کمیته‌های چهارگانه باهمکاری دستگاه‌ها فعال شده است.

این مقام مسئول راه اندازی کلینک حقوق کودک و مرکز مهارت‌آموزی و بازی کودک در کانون بانوان، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کلینک‌های حقوق شهروندی در فرهنگسراها که در ذیل آنها حقوق زنان و کلینک سلامت نیز خواهد بود از دیگر اقدامات دفتر امور بانوان و خانواده عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مشکلات مشاوران فرمانداران و کارشناسان‌ امور بانوان شهرستان‌ها براساس ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه تحت عنوان بازارایی ساختار زنان  و خانواده جمع‌بندی و به وزارت کشور ارسال شده و پیگیر حل و رفع این مشکلات از وزارت کشور هستیم.
شایان ذکر است؛ در ادامه این جلسه هر کدام از کارشناسان و مشاوران امور بانوان فرمانداری‌ها به بیان مسائل و مشکلات شهرستان خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha