استقرار پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان زنجان
کد خبر: 3854295
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

استقرار پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری پایگا‌های جذب و ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام در مسیر راهپیمایی یوم‌الله  ۱۳ آبان  استقرار می‌یابد.

استقرار پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی 13 آبان زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه همزمان با راهپیمایی پر شور مردم انقلابی استان زنجان پایگاه‌های ثبت‌نام از حامیان برپا می‌شود، گفت: این پایگاه‌ها در مسیر راهپیمایی ازسبزه‌میدان به سمت میدان انقلاب استقرار می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان زنجان استفاده از ظرفیت‌های موجود برای کمک به مددجویان و نیازمندان است، افزود: پایگاه‌های جذب حامی در مسیر راهپیمایی یوم‌الله 13آبان  در شهر زنجان آماده ثبت‌نام از خیران و نیکوکاران برای حمایت از کودکان یتیم و غیریتیم نیازمند است.

صفری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکارانی نسبت به امور نیازمندان و محرومین احساس مسئولیت می‌کنند، از آنها دعوت کرد از فرصت فراهم شده نیز استفاده کرده و همچون مناسبت‌های ملی و مذهبی دیگر به یاری فقرا و نیازمندان بشتابند.

وی با اشاره به اینکه برخلاف چالش‌های اقتصادی، مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی با درک صحیح از شرایط موجود مشارکت مناسبی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد داشته‌اند، گفت: با مشارکت مطلوب خیران و حامیان زنجانی میانگین سرانه ماهیانه ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به 512 هزار تومان رسیده است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون 2 هزار و 962 کودک یتیم و غیریتیم از خدمات کمیته امداد استان زنجان بهره‌مند هستند که 12 هزار و 764 خیر به عنوان حامی از آنها حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha