برگزاری جشن قرآنی میلاد پیامبر(ص) در مسجد جامع شناط ابهر
کد خبر: 3854316
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

برگزاری جشن قرآنی میلاد پیامبر(ص) در مسجد جامع شناط ابهر

گروه فرهنگی ــ جشن قرآنی میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با تلاوت قاری بین‌المللی «سید مصطفی حسینی» 24 آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شناط ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری جشن قرآنی میلاد پیامبر(ص) در مسجد جامع شناط ابهراسلام ولی، مربی قرآن کریم مسجد جامع شناط ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: جشن قرآنی میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با تلاوت قاری بین‌المللی «سید مصطفی حسینی» جمعه شب 24 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شناط ابهر برگزار می‌شود.
 
وی ابراز کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر احترام و تجلیل از قهرمانان قرآنی، با توجه به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات کشوری و بین‌المللی توسط قاری برجسته «سید مصطفی حسینی»، قرآنیان شهرستان ابهر و شهرهای اطراف با حضور خود در این مراسم، از این قاری گرانقدر اهل استان قزوین تجلیل خواهند کرد.

وی در مورد اهداف این مراسم گفت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم این است که نوجوانان و جوانان قرآنی در منطقه ما از قاریان و نام‌آوران قرآنی الگو بگیرند که توانسته‌اند با تلاش وافر خویش و بهره‌گیری از محضر استادان قرآن کریم به جایگاه‌های ارزشمند و والا در عرصه‌های قرآنی دست یابند.

این مربی قرآن کریم افزود: این مراسم همچنین با تلاوت «یوسف محمودی» از قاریان برجسته شهرستان ابهر و اجرای تواشیح توسط گروه «نورالائمه» (ع) شهرستان ابهر همراه خواهد بود.

ولی همچنین با اشاره به تداوم کلاس‌های قرآنی مسجد جامع شناط در سال تحصیلی خاط نشان کرد: این کلاس‌ها در رشته‌های متنوعی چون کارگاه‌های تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، ترتیل‌خوانی، مشاوره و پرسش حفظ قرآن کریم در روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود و علاقمندان قرآن کریم با توجه به فرصت و تمایل خویش می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین این کلاس‌ها به همت هیئت امنای مسجد جامع شناط و با حمایت خیّران برگزار شده و قرآن‌آموزان ملزم به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای برای شرکت در این کلاس‌ها نیستند.
انتهای پیام
captcha