پیام ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت ایران به جهان مخابره شد
کد خبر: 3854727
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰

پیام ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت ایران به جهان مخابره شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ابهر گفت: حضور مردم انقلابی به‌ویژه جوانان و نوجوانان باغیرت در راهپیمایی، ۱۳ آبان پیام ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت ایران را به جهانیان مخابره کرد.

استکبار ستیزی ریشه اصلی وقایع ۱۳ آبان استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، ظهر دوشنبه، سیزدهم آبان‌ماه در جمع راهپیمایان این شهرستان با تقدیر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: حضور مردم انقلابی به‌ویژه جوانان و نوجوانان باغیرت پیام ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت ایران را به جهانیان مخابره کرد.

وی با بیان این‌که در ۱۳ آبان سه رخداد مهم به در کشور اتفاق افتاده است، تصریح کرد: تبعید امام در ۱۳ آبان سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا این سه واقعه هستند که نقش موثری در تاریخ انقلاب داشتند.

وی با بیان این‌که ریشه این سه رخداد مهم استکبارستیزی ملت ایران است، بیان کرد: هویت هر سه رخداد مهم مبارزه با استکبار جهانی و له کردن آمریکا و مستکبران زیر پای انقلابیون عزیز ما بود.

این مسئول با بیان این‌که اگر تاریخ ایران را ورق بزنید روزی در این صفحات تاریخ پیدا نمی‌شود که با دشمنی‌ها و شیطنت‌های آمریکای خبیث همراه نباشد، ادامه داد: آمریکایی‌ها هشت سال جنگ جهانی را بر ما تحمیل کردند که در این جنگ تامین سلاح‌های شیمیایی و تجهیزات جنگی بر عهده آمریکا و ازناب و هم‌پیمانان آمریکا بود.

وی هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ما با حدود ۳۰۰ مسافر در آسمان ایران را از دیگر جنایات آمریکا برشمرد و افزود: در حال حاضر نیز تحریم‌های کمرشکن را بر ملت تحمیل کرد‌ه‌اند اما اراده ملت ایران شکستنی نیست.

امام‌جمعه ابهر با بیان این‌که رهبر عزیز و بزرگ ما بارها فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و ما با شیطان آشتی نداریم، تصریح کرد: قرآن کریم نیز می‌گوید با مستکبران ‌نمی‌توان معاهده بسته و یک کاسه و یک پیمانه شد.

وی با اشاره به موضوع برجام، اظهار کرد: دوباره با موضوع برجام آمریکا را آزمایش کردیم که در این امتحان نیز مردود شدند. اگر مسئولی اجازه نداد چراغ کارخانه‌های ما خاموش شود این مسئول عملاً مرگ بر آمریکا گفته استگ

رحیمی با بیان اینکه امروز آمریکا گفتن عملی دانش‌آموزان ما تحصیل، تهذیب و ورزش است، گفت: مرگ بر آمریکای عملی گفتن برای مسئولان نیز کار کردن بی‌منت برای مردم است.

انتهای پیام
captcha