مسابقه کتابخوانی «قرآن و امام مهدی(عج)» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3854977
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

مسابقه کتابخوانی «قرآن و امام مهدی(عج)» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسابقه کتابخوانی «قرآن و امام مهدی(عج)» با هدف ترویج کتابخوانی و تعمیق باورهای دینی در خانواده‌ها، در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «قرآن و امام مهدی(عج)» در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه کتابخوانی کتاب «قرآن و امام مهدی(عج)» نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی از طریق بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و با همکاری ستاد اقامه نماز در زنجان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقه توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در خانواده‌ها، آشنایی با فرهنگ مهدویت و تعمیق باورهای دینی میان عموم مردم جامعه است.

زمان ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه از 16 آبان تا 14 آذرماه امسال مصادف با 9 ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) تا سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) اعلام شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به پرتال جامع مهدویت به نشانی mahdaviat.ir مراجعه و یا گزینه‌های صحیح را به شکل عدد 12 رقمی از چپ به راست به شماره 30001366 ارسال کنند.

برای برگزیدگان این مسابقه 10 جایزه 5 میلیون ریالی، 10 جایزه 3 میلیون ریالی، 10 جایزه 2 میلیون ریالی و 10 جایزه یک میلیون ریالی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha