دارندگان فیش حج مراقب کلاه‌برداران باشند/ نقل و انتقال فیش‌ها فقط در اسناد رسمی قابل قبول است
کد خبر: 3857160
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
بابایی تأکید کرد

دارندگان فیش حج مراقب کلاه‌برداران باشند/ نقل و انتقال فیش‌ها فقط در اسناد رسمی قابل قبول است

گروه اجتماعی ــ مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: تنها نقل و انتقالاتی در زمینه فیش‌های حج عمره و تمتع مورد قبول است که در دفاتر اسناد رسمی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت انجام شود و افراد مراقب کلاه‌برداران باشند.

دارندگان فیش حج مراقب کلاه‌برداران باشند/ نقل و انتقال فیش‌ها فقط در اسناد رسمی قابل قبول استفرامرز بابایی، مدیرحج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طبق برنامه‌‌ریزی سازمان حج و زیارت کشور ثبت‌نام زائران حج ۹۹ از بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود و کاروان‌های زیارتی استان آماده ثبت نام و انجام کارهای مربوطه در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه هنوز جزئیاتی در خصوص نحوه ثبت‌نام و تعیین تکلیف فیش‌های موجود ارائه نشده است، افزود: برنامه‌ریزی مقدماتی حج تمتع 99 در دستور کار است و پس از انجام مراحل اولیه مدیران کاروان‌ها فراخوان می‌شوند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه دارندگان فیش‌های ثبت‌نام و ودیعه‌گذاران باید آماده باشند، افزود: تنها نقل و انتقالاتی در زمینه فیش‌های حج عمره و تمتع مورد قبول است که در دفاتر اسناد رسمی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل لازم در خصوص انتقال فیش‌ها به دفاتر زیارتی و حج و زیارت استان‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: همشهریان از خرید و فروش فیش‌های حج خارج از ضوابط ارائه شده، پرهیز کنند.

بابایی خاطرنشان کرد: در سال جاری یک هزار و 600 نفر از استان زنجان به حج مشرف شدند و مشکلی در اعزام و بازگشت حجاج به وجود نیامد.

انتهای پیام
captcha