صائین‌قلعه قطب گردشگری مذهبی زنجان/مجموعه امامزاده یعقوب(ع) نیازمند بهسازی است
کد خبر: 3857168
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹

صائین‌قلعه قطب گردشگری مذهبی زنجان/مجموعه امامزاده یعقوب(ع) نیازمند بهسازی است

گروه فرهنگی ــ امام جمعه صائین‌قلعه گفت: با وجود امامزاده یعقوب‌(ع)، صائین‌قلعه یکی از ظرفیت‌های گردشگری مذهبی استان زنجان به‌شمار می‌رود و این مجموعه باید مورد بهسازی قرار گیرد.

صائین‌قلعه قطب گردشگری مذهبی زنجان/مجموعه امامزاده یعقوب(ع) نیازمند بهسازی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری، امام جمعه صائین‌قلعه، ظهر امروز، ۲۳ آبان ماه در جلسه شورای اداری شهر صائین‌قلعه با تبریک ‌هفته وحدت و با تاکید بر ضرورت توجه به اشتغال جوانان در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: مردم صائین‌قلعه سالیان سال است منتظر به سرانجام رسیدن  شهرک صنعتی این شهر هستند.

وی با اشاره به رویکرد مذهبی شهر صائین‌قلعه، ادامه داد: مردم صائین‌قلعه مردمی انقلابی و ولایت‌مدار هستند که شهادت را برای خود افتخار می‌دانند و هر طایفه‌ به شهید خود افتخارات می‌کند.

این مسئول با تاکید بر این‌که مردم ما عزت و تقویت نظام را می‌خواهند، ادامه داد: تقویت نظام نیز بدون تقویت دولت امکان‌پذیر نیست و پشتوانه‌های مردمی همواره به تقویت اهداف نظام کمک می‌کند.

امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر این‌که خدمت‌رسانی صادقانه به مردم باید سر لوحه کار مسئولان قرار گیرد، تصریح کرد: مردم از تمام مسئولانی که مشکلاتشان را حل کرده و برای مردم تلاش می‌کنند حمایت می‌کنند.

وی از امام‌زاده یعقوب (ع) به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری مذهبی استان یاد کرد  و افزود: امام‌زاده یقوب (ع) برکت صائین‌قلعه و یک ظرفیت گردشگری مذهبی بی‌نظیر است که توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد.

وی با اشاره به نیمه تمام بودن مجموعه امامزاده یعقوب (ع) ادامه داد: تکمیل پروژه مجموعه این امام‌زاده از مطالبات اولویت‌دار مردم صائین‌قلعه است که می‌تواند نقش موثری در توسعه گردشگری مذهبی شهر داشته باشد.

انتهای پیام
captcha