۲۲۰ دانش‌آموز ابهری راهی سرزمین‌های نور می‌شوند
کد خبر: 3857882
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

۲۲۰ دانش‌آموز ابهری راهی سرزمین‌های نور می‌شوند

گروه اجتماعی ــ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر گفت: ۲۲۰ دانش‌آموز ابهری با ۵ دستگاه اتوبوس راهی سرزمین‌های نور می‌شوند، این اردوها با استقبال خوبی مواجه شده است.

220 دانش‌آموز ابهری راهی سرزمین‌های نور می‌شوندبه گزارش ایکنا از زنجان، علی برجی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر، ظهر امروز دوشنبه، ۲۷ آبان‌ماه در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور ابهر با بیان لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به دانش‌آموزان از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

وی با اشاره به این‌که برگزاری اردوی راهیان نور از اقدامات ارزشمند جهت آشنایی دانش‌آموزان با وقایع هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای نشان دادن ایثارگری و مجاهدت‌های رزمندگان دفاع مقدس به دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه ایثارگری و از خودگذشتی شهدا صادقانه و خالصانه بود، گفت: ما وظیفه داریم تا پیام ایثار و فداکاری شهدا را خالصانه به گوش جهانیان برسانیم.

این مسئول ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد همدلی و صمیمت میان اقشار مختلف جامعه، افزود: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

برجی در ادامه گفت: بیان واقعیت‌های دفاع مقدس عنصر مهم و کلیدی برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس است و ما امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی با بیان این‌که سهمیه اعزام دانش‌آموزان ابهری به اردوی راهیان نور 5 دستگاه اتوبوس با ظرفیت 220 نفر است، ادامه داد: دانش‌آموزان و اولیا از برگزاری این اردو استقبال خوبی کردند.

وی با اشاره به تیغ تیز تهاجمات فرهنگی علیه جوانان و نوجوانان این سرزمین، گفت: آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت راهکاری مناسب برای بیمه کردن دانش‌آموزان از گزند تهاجمات فرهنگی است.

انتهای پیام
captcha