برنامه مطالعاتی «بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3857905
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
در قم؛

برنامه مطالعاتی «بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

گروه معارف ــ برنامه مطالعاتی «بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی» با همکاری گروه تبلیغ تخصصی مدرسه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

برنامه مطالعاتی«بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، حلقه مطالعات انقلاب اسلامیِ انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم با همکاری گروه تبلیغ تخصصی مدرسه انقلاب اسلامی برنامه مطالعاتی بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی را برگزار می‌کند.

با توجه به محدودیت ظرفیت، از میان علاقه‌مندانی که در این برنامه ثبت‌نام به عمل آورند، اولویت با کسانی است که فارغ‌التحصیل مدرسه انقلاب اسلامی یا رشته‌ای علوم اجتماعی بوده و در زمینه متفکران انقلاب پژوهش یا مطالعاتی داشته باشند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام، نام و نام خانوادگی، تحصیلات، شماره همراه و رزومه مرتبط خود را به نام کاربری Ashoora137@ در پیام‌رسان ایتا و یا به شماره ‏09036890793 ارسال فرمائید. ثبت‌نام در برنامه به معنای تعهد به شرکت مستمر و منظم در جلسات و انجام مطالعات و تحقیقات جانبی خواهد بود و جلسات یک هفته در میان برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، به کسانی که برنامه مطالعاتی فوق را با موفقیت طی کنند، از طرف انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم گواهی معتبر اعطا خواهد شد و مهلت ثبت‌نام تا تاریخ ۲۸ آبان است. برپایه این گزارش، مکان این دوره‌ها در قم، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ، ساختمان انجمن‌های علمی حوزه‌های علمیه است و روزهای پنجشنبه، یک هفته در میان قبل از اذان مغرب برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha