بی‌نیازی از واردات بنزین با اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت
کد خبر: 3857963
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

بی‌نیازی از واردات بنزین با اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت

گروه سیاست و اقتصاد _ فرماندار ابهر گفت: اگر روند فعلی مصرف بنزین در کشور ادامه می‌یافت در سال ۱۴۰۰ ایران به واردکننده بنزین تبدیل می‌شد.

بی‌نیازی از واردات بنزین با اجرای طرح سهمیه‌بندی سوختبه گزارش ایکنا از زنجان، وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار ابهر با اشاره به سهمیه‌بندی سوخت در کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز بر اجرای این طرح تاکید کردند.

وی با تاکید بر این‌که همه ما باید از این طرح حمایت کنیم، افزود: باید مزایای این طرح نیز برای مردم بیان شود.

فرماندار ابهر با اشاره به این‌که مصرف سوخت با تداوم روند فعلی ۹/۷ دهم درصد ماهانه افزایش می‌یافت، ادامه داد: با تداوم این امر در سال ۱۴۰۰ ایران به واردکننده بنزین تبدیل می‌شد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف در این حوزه، تاکید کرد: با توجه به حمایت‌های مقام معظم رهبری از این امر همراهی مسئولان موفقیت طرح را تضمین می‌کند.

وی با بیان این‌که دشمنان در حال حاضر دنبال مایوس کردن مردم هستند، بیان کرد: سود این طرح عاید مردم می‌شود و کل درآمد حاصله به اقشار مختلف واریز خواهد شد.

این مسئول با اشاره به وجود اصناف منصف در ابهر، ادامه داد: برای تامین سلامتی مردم و جلوگیری از گران‌فروشی نظارت بر اصناف و نانوایی‌ها باید افزایش یابد.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از پتانسیل مردم در راستای تنظیم بازار، خاطر نشان کرد: مردم بهتریو به صرفه‌ترین نیرو برای تنظیم بازار و جلوگیری از گران‌فروشی هستند.

انتهای پیام
captcha