مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است
کد خبر: 3858015
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ضمن محکوم کردن اقدامات اغتشاش‌گران، خواستار رسیدگی به مطالبات مردم از مسئولان شد.

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا استبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان، شب گذشته، ۲۷ آبان‌ماه در تجمع مردم زنجان به‌منظور حمایت از نظام و محکوم کردن اغتشاش‌گران اظهار کرد: دشمنان از آغاز انقلاب درصدد بودند در کار نظام خلل وارد کنند و به بهانه‌‌های مختلف به توطئه‌افکنی پرداختند که خوشبختانه با هوشیاری مردم و رهبر نقشه دشمنان نقشه برآب شده است.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت هزینه دارد اما هزینه آن کمتر از پذیرفتن ذلت است، تصریح کرد: مردم زنجان در عرصه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام ثابت کردند و در تجمع امروز ضمن بیان مطالبات خود، از اغتشاشگران برائت می‌جویند.

این مسئول یادآور شد: اغتشاش‌گران در سال ۹۶ هم قصد آشوب و برهم زدن نظم و آرامش در جامعه داشتند اما در این سال نیز مردم زنجان در یک راهپیمایی خودجوش به عرصه آمده و توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات معیشتی از راه قانونی شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حمایت خود را از تصمیم اخیر دولت اعلام کردند و سخنان ایشان فصل‌الخطاب است، تصریح کرد: ایشان نقشه راه را مشخص کردند و مردم استان زنجان در پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه همیشه در صحنه هستند.

وی به حل مشکلات مردم و پیگیری مطالبات آن‌ها تاکید کرد و افزود: مردم مشکلاتی دارند که بخشی از این مشکلات به دلیل تحریم‌ها است ولی بخش دیگر به کم‌کاری‌های داخلی مربوط می‌شود و مسئولان باید برای بهبود وضع معیشت مردم همه تلاش خود را در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه به‌کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی و تداوم انقلاب و امنیت حاکم بر کشور به برکت خون شهدا به دست آمده است، ابراز کرد: اکنون هم حساب مردمی که به دنبال بهبود وضع معیشت و حل مشکلات هستند، از عده‌ای اغتشاشگر که با اقدامات نابخردانه کشور را به چالش می‌کشند، جداست‌.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب هوشیارتر از گذشته پای نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، گفت: دشمنان نظام بدانند که ملت ایران هرگز ذره‌ای در مقابل آرمان‌های خود و تبعیت از ولایت فقیه دست برنخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم زنجان همواره در دفاع مقدس و حمایت از نظام خط شکن بودند، تاکید کرد: مسئولان کشور باید صدای مردم را بشنوند و مطالبات و خواسته‌های مردم را به خوبی جواب بدهند.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای قدردانی از حضور مردم در مورد طرح اصلاح بنزین توضیح داده و شفاف‌سازی کنند و برای رفع مطالبات مردم اقدام عملی و عملیاتی انجام دهند.

مردم زنجان به صورت خود جوش در تجمعی باشکوه از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب راهپیمایی و اقدامات اغتشاش‌گران را محکوم کردند.

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است

مطالبه‌گر از اغتشاش‌گر جدا است

انتهای پیام
captcha