اجلاسیه استانی «نماز و مدرسه» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3858033
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
سوم آذرماه؛

اجلاسیه استانی «نماز و مدرسه» در اراک برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: برنامه‌ریزی جهت برگزاری چهارمین اجلاسیه استانی نماز ضروری است‌ و این اجلاسیه با عنوان«نماز و مدرسه» روز سوم آذرماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام علی رودبارانی، دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی عصر روز گذشته 27 آبان در جلسه شورای اقامه نماز استان که در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد، گفت: برنامه‌ریزی جهت برگزاری چهارمین اجلاسیه استانی نماز ضروری است‌، این اجلاسیه با عنوان«نماز ومدرسه» روز سوم آذرماه در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی برگزار می‌شود.

وی از فعال شدن دبیرخانه اجلاسیه چهارم نماز دراستان خبرداد و گفت: شیوه‌نامه اجلاسیه تدوین و بومی‌سازی شده است، با همکاری آموزش و پرورش پیش‌اجلاسیه‌های خوبی در سطح آموزشگاهی و شهرستانی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام رودبارانی اضافه کرد: از یک هفته قبل تاکنون پیش‌اجلاسیه‌ها در مناطق 15گانه آموزش و پرورش استان در حال برگزاری است و تقریبا در هر منطقه 6 برنامه با حضور اساتید مرکز تخصصی نماز انجام می‌شود.

وی از ایجاد موج نماز در مدارس استان ابراز خرسندی کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تلاش کنید مدارس مزین به نمازخوانی دانش‌آموزان باشد؛ از این‌رو بسیار لازم است اقدامات و برنامه‌های خوبی در مدارس انجام شود.

حجت‌الاسلام رودبارانی با یادآور شدن اینکه اجلاسیه نماز یکشنبه، سوم آذر در اراک برگزار می‌شود، سخنرانان این اجلاسیه استانی را بدین شرح اعلام کرد؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان، سید‌علی آقازاده استاندار مرکزی و مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز کشور.

وی با بیان این نکته که اقامه نماز جماعت در مدارس با قوت برگزار شده و انتظار می‌رود پس از برگزاری اجلاسیه شاهد حضور هرچه بیشتر دانش‌آموزان در نمازخانه مدارس باشیم، اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه استانی و دیگر اجلاسیه‌های نماز در سطوح مختلف مقدماتی برای ورود به گام‌های بعدی است و تمام هدف ما این است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند؛ نمازخوانی دانش‌آموزان تضمین‌کننده جامعه‌ای سالم است، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام
captcha