برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3858105
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست شورای سیاست‌گذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین نشست شورای سیاست‌گذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به ریاست عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورا و اعضای شورای سیاست‌گذاری برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی را درباره بررسی‌های کلی، راهبردها و اقدامات اساسی سیاست‌گذاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، ساختار سازمانی، شعار نمایشگاه، زمان و مکان برگزاری نمایشگاه و ... مطرح کرد و بحث و بررسی درباره موضوعات انجام شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید محمودزاده‌حسینی، قائم‌مقام بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گزارشی را از برگزاری نمایشگاه بیست‌وهفتم ارائه کرد.

این نشست با هدف تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآن و عترت، ارائه و معرفی آخرین دستاوردها و فعالیت‌های قرآنی کشور و زمینه‌سازی برای نوآوری‌ها، حمایت از اقتصاد، فرهنگ و هنر قرآنی و زمینه‌سازی برای تعامل، هم‌افزایی و افزایش انگیزه مراکز و فعالان عرصه‌های مرتبط با قرآن و... برگزار شد.

انتهای پیام
captcha