یاوران نماز در محیط مدرسه با تحکم وارد نشوند
کد خبر: 3858152
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
مدیر یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور:

یاوران نماز در محیط مدرسه با تحکم وارد نشوند

گروه معارف _ شکوری با بیان اینکه یاور نماز باید مطالعه داشته باشد، گفت: در محیط مدرسه یاوران نماز نباید با تحکم وارد شده و باید با محبت دانش‌آموزان را به سمت نماز جلب کنند.

یاوران نماز، بروز و مطالعه‌گر باشندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، بهروز شکوری، مدیر یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور امروز 28 آبان در جمع یاوران نماز استان اظهار کرد: خداوند بر ما منت نهاد که توانستیم یاور نماز باشیم.

وی با بیان اینکه یاور نماز باید مطالعه داشته باشد، افزود: یاوران نماز باید مطالبی را در این خصوص بدانند تا بتوانند به مسائل مطرح شده از سوی افراد جامعه پاسخگو باشند.

مدیر یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: یکی از وظایف یاوران نماز، پیگیری پیام هرساله مقام معظم رهبری به همایش نماز است که باید این پیام‌ها را سرلوحه خویش قرار دهند.

شکوری به یاوران نماز توصیه کرد که مدارس را دریابند، ادامه داد: یاور نماز باید مطالبه‌گر بوده و برنامه‌ها را از ستاد اقامه نماز برای جذب بیشتر به نماز مطالبه کند.

وی با بیان اینکه افراد فعال در این حوزه باید با بهره‌گیری از روش‌های بروز فعالیت کنند، بیان کرد: بیشترین مکانی که می‌توان در آن کار کرد محیط مدرسه است و یاور نماز باید با حضور در مدارس دانش‌آموزان را برای حصور در نماز تشویق و ترغیب کند.

مدیر یاوران نماز ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: در محیط مدرسه یاوران نماز نباید با تحکم وارد شده و باید با محبت دانش‌آموزان را به سمت نماز جلب کنند.

شکوری با اشاره به اینکه یاوران نمار در مدارس باید با محبت و صحبت‌های چهره به چهره باعث جذب دانش‌آموزان شوند، افزود: این افراد باید فعالیت‌های خود را در مدارس انجام داده و عملکردهای موفق را به کشور انعکاس دهند.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین راه جذب به نماز تشویق است، خاطرنشان کرد: جوانان امروزی برای درک یک مطلب به استدلال و عقل رجوع می‌کنند بنابراین باید برای جذب آنان به نماز و آموزه‌های آن، از قدرت استدلال بهره برد.

در این جلسه یاوران نماز استان به بیان دغدغه‌ها و مشکلات خود پیرامون جذب افراد به نماز پرداخته و پیشتهادات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha