طرح تشویقی ویژه حافظان ۵ جزء قرآن در چهارمحال‌وبختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3858168
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

طرح تشویقی ویژه حافظان ۵ جزء قرآن در چهارمحال‌وبختیاری اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طرح تشویقی ویژه حافظان ۵ جزء قرآن با هدف ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن‌کریم برای تثبیت و ارتقای محفوظات و ایجاد انگیزه در میان علاقه‌مندان به قرآن کریم اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، طرح تشویقی ویژه حافظان پنج جزء قرآن کریم با هدف ایجاد انگیزه در میان حافظان قرآن‌کریم برای تثبیت و ارتقای محفوظات و همچنین ایجاد انگیزه در میان علاقه‌مندان به قرآن کریم، برای حفظ و انس هرچه بیشتر با قرآن ‌کریم اجرا می‌شود.

این طرح شامل افرادی می‌شود که به میزان ۵ جزء نسبت به رشته حفظی قبول شده در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به محفوظاتشان اضافه شده باشد که این افراد در صورت قبولی در آزمون کتبی اداره ارشاد اسلامی، باید آزمون شفاهی اداره اوقاف و امور خیریه را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

بر اساس این گزارش، آزمون کتبی اداره ارشاد اسلامی در تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود و افراد برگزیده به آزمون شفاهی اداره اوقاف و امور خیریه که در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و حافظان برگزیده در این آزمون، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه سفرهای زیارتی را دریافت خواهند کرد.

کلیه داوطلبان زن و مرد بدون محدودیت سنی مجاز به شرکت در این طرح هستند ضمن اینکه این طرح برای افراد زیر ۱۰ سال و حافظان روشندل بدون برگزاری آزمون کتبی اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود، ثبت‌نام «هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت» پس از دو هفته تعویق از زمان اعلام اولیه، از 25 آبان‌ماه آغاز شده است و تا 15 آذرماه ادامه دارد، این آزمون در بخش رشته‌های الکترونیکی در تاریخ ۲۶ دی‌ماه و در بخش رشته‌های کتبی در تاریخ ۳ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

آزمون مذکور در چهارمحال‌وبختیاری همزمان با سراسر کشور، با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه قرآنی نور الرحمن شهرکرد به‌صورت کتبی و و الکترونیکی برگزار می‌شود؛ شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان مرد و زن، بدون محدودیت سنی آزاد است و تمامی امور مربوط به ثبت‌نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir انجام می‌شود.

برای مشاهده دستورالعمل طرح تشویقی ویژه حافظان 5 جزء اینجا را بخوانید.

برای ثبت‌نام در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اینجا کلیک شود.

برای مشاهده دستورالعمل اجرایی هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اینجا را بخوانید.

انتهای پیام
captcha