سرنوست جنگ را اعتقادات دینی و روحیه جهادی رقم زد
کد خبر: 3858598
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

سرنوست جنگ را اعتقادات دینی و روحیه جهادی رقم زد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: سرنوشت جنگ را باورها و اعتقادات دینی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام رقم زد و اکنون نیز دشمنان باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

سرنوست جنگ را اعتقادات دینی و روحیه جهادی رقم زدبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، 30 آبان‌ماه در همایش بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج توسط حضرت امام (ره) اقدامی در راستای حفظ انقلاب اسلامی و مشارکت عمومی بود که با پشتوانه مردمی معادلات دشمن را برهم زد.
وی با اشاره به تآکیدات مقام معظم رهبری به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان میهن اسلامی تصریح کرد: سرنوشت جنگ را باورها و اعتقادات دینی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام رقم زد نه سلاح و تجهیزات و جنگی.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: با توجه به فتنه‌های اخیر، دشمن در جنگ فرهنگی و نرم با همه توان وارد شده است. دشمنان امروز باورهای دینی و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار داده‌اند و باید ما در این زمینه تلاش کنیم.
این مسئول بیان کرد: بسیج و سپاه باید به آموزش‌ و پروش کمک کرده و طرح سند تحول بنیادین که به تایید رهبری رسیده است، اهداف آن را محقق کنند.
ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این همایش اظهار کرد: ذات تعلیم و تربیت مبتنی بر آینده است و بر همین اساس اهداف معلمی و بسیجی به همدیگر پیوند خورده است.
این مسئول با اشاره به اینکه اکنون در دوره انفجار داده‌ها و اطلاعات قرار داریم، تصریح کرد: امروزه افرادی که از نظر فناوری پیش قدم باشند، دارای قدرت بیشتری هستند و می‌توانند با دانش و آگاهی قدعلم کنند.
رفیعی با اشاره به اینکه موضوع تعلیم و تربیت آینده کشور را تعیین می‌کند، ادامه داد: در سند تحول آینده مطلوبی ترسیم و ساحت‌های مختلف تربیتی ارائه شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با دین مبین اسلام، اظهار کرد: دین مبین اسلام اولین دینی است که با  کلمه خواندن آغاز می‌شود و تفکر در مورد هستی مورد توجه او است. امروز قدرت در دانایی بوده یک خرد با ذهن با کیفیت و غنی شده می‌تواند جهانی را دگرگون کند.
انتهای پیام
captcha