برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در طارم
کد خبر: 3860064
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
به‌مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در طارم

گروه فرهنگی ــ با همکاری سپاه ناحیه طارم و اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گالری نمایشگاهی مجتمع فرهنگی ـ هنری شهید بهشتی آب‌بر برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان طارمکریم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، بیان کرد: در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در طارم، فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی و تولیدکنندگان محصولات و صنایع دستی حضور داشتند و تابلوهایی از آثار هنرمندان شهرستان و نمایشگاه کتابی با حدود ۲۰۰ عنوان کتاب به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: از تدابیر ویژه مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال ۹۸ به‌عنوان سال رونق تولید نشان از نگاه ویژه مسئولان عالی‌رتبه نظام در راستای حمایت از  تولیدکنندگان داخلی با تکیه بر تمام توانایی‌هایی که در مردم وجود دارد است.

حیدری برگزاری این نمایشگاه را گامی مثبت جهت عرضه مستقیم صنایع و محصولات اقتصادی و ترویج و توسعه فرهنگ مصرف محصولات داخلی و معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی فروش محصولات و آگاه‌بخشی و اطلاع‌رسانی برای تولید محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی دانست.

رئیس اداره ارشاد طارم بیان کرد: در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی شامل آثار هنری هنرمندان، نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و محصولات کشاورزی و ... به مدت ۱۰ روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
captcha