نام‌نویسی ۹۰ خبرنگار زنجانی برای دریافت اینترنت بدون فیلتر
کد خبر: 3860586
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

نام‌نویسی ۹۰ خبرنگار زنجانی برای دریافت اینترنت بدون فیلتر

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اسامی ۹۰ نفر از خبرنگاران استان زنجان برای دریافت اینترنت بدون فیلتر ارسال شده است که پیگیر این موضوع هستیم.

نام‌نویسی 90 خبرنگار زنجانی برای دریافت اینترنت بدون فیلتربه گزارش ایکنا از زنجان، فاطمه کرباسی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، 9 آذرماه در نشست خبری دهمین نمایشگاه کتاب زنجان و چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان و دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: این نمایشگاه از ۱۱ تا ۱۶ آذرماه سال جاری آغاز به کار می‌کند و مؤسسه نمایشگاه کتاب مسئول و متولی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان‌های کشور است.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، امنیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه به بار می‌آورد، ابراز کرد: ۲۸۰ ناشر از سراسر کشور در دهمین نمایشگاه کتاب زنجان حضور می‌یابند و ۲۲۰ غرفه برای نمایشگاه کتاب ناشران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تعداد غرفه‌های پیش‌بینی شده برای رسانه‌های دیجیتال را ۱۵ غرفه برشمرد و گفت: ۳۰ رسانه استان زنجان تا کنون درخواست شرکت در چهارمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های استان زنجان را داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۶۲ هزار و ۹۰۳ عنوان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب بزرگ استان زنجان در معرض عرضه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: با تعاملات انجام شده استانداری زنجان ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای برگزاری نمایشگاه کمک کرد.

این مسئول از تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی کتاب در نمایشگاه کتاب خبرداد و گفت: امسال ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه عرضه می‌شود. در مورد مشکلات مطبوعات در حوزه کاغذ هم پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

کرباسی با اشاره به پیگیری کارت خبرنگاری و بیمه خبرنگاران تصریح کرد: اسم ۹۰ نفر از خبرنگاران استان زنجان برای دریافت اینترنت بدون فیلتر ارسال شده است که پیگیر این موضوع هستیم.

انتهای پیام
captcha