قطار تلاوت‌های مجلسی به ایستگاه زنجان رسید
کد خبر: 3861930
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

قطار تلاوت‌های مجلسی به ایستگاه زنجان رسید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر دارالقرآن زنجان گفت: مرحله استانی تلاوت‌های مجلسی 22 آذرماه در زنجان برگزار می‌شود.

قطار تلاوت‌های مجلسی به ایستگاه زنجان رسیدولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مرحله استانی چهاردهمین دوره تلاوت‌های مجلسی امسال برای نخستین بار در زنجان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تلاوت‌های مجلسی برای انتخاب برترین قاریان سال 98 از طریق آرای مردمی و داوران در نظر گرفته شده که 22 آذرماه، 10 صبح در دارالقرآن برگزار می‌شود.

مدیر موسسه دارالقرآن زنجان از اجرای طرح ملی تلاوت خبر داد و گفت: این طرح کشوری است و با محوریت مشهد برگزار می‌شود که با ابلاغ اطلاعیه افراد در این طرح شرکت می‌کنند و با گذراندن دوره‌های تخصصی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند و دوره‌های تکمیلی می‌بینند.

این مسئول یاد‌آور شد: در این موسسه گروه‌های سرود با کیفیت تشکیل شده که با حضور 40 نفر از قاریان و حافظان به اجرای سرود‌های مذهبی با محتوای دینی و تربیتی می‌پردازند.

رحیمی به برگزاری دوره‌های مکالمه عربی از هفته آینده اشاره کرد و افزود: دوره‌های سیر مطالعاتی معرفتی با رویکرد مذهبی، دینی و بصریتی در دستور کار قرار دارد که با حضور حجت‌الاسلام مهران‌فر با معرفی کتاب‌های مرجع آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های حفظ سوره‌های کوچک، حفظ کل قرآن، مهد قرآن، روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن از دیگر برنامه‌های روتین این موسسه است.

انتهای پیام
captcha