مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی نیکوکاران زنجانی در طرح‌های کمیته امداد
کد خبر: 3862134
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰

مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی نیکوکاران زنجانی در طرح‌های کمیته امداد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: علی‌رغم چالش‌های اقتصادی موجود، میزان مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد افزایش یافته است و مردم ۵۰ میلیارد تومان کمک کردند.

مشارکت ۵۰ میلیارد تومانی نیکوکاران زنجانی در طرح‌های کمیته امدادهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با همراهی مناسب ائمه جمعه استان، اعتماد خیران به کارکردهای اثربخش کمیته امداد در حوزه محرومیت‌زدایی و همت مجموعه علیرغم چالش‌های اقتصادی موجود مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب هم‌افزایی در ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: خیران نیک‌اندیش زنجانی با احساس مسئولیت در حوزه مسائل اجتماعی همواره در برنامه‌های اجرایی این نهاد پای کار بوده و مشارکت قریب به 50 میلیارد تومانی نیکوکاران زنجانی در طرح‌های اجرایی حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان شاهد صادقی بر این موضوع است.

صفری همچنین ادامه داد: باهمین نگاه و براساس آمارهای موجود میزان مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 83 درصد افزایش یافته است.

وی یکی از شاخص‌های اثرگذار در افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های فقر زدایی کمیته امداد استان زنجان را ایجاد مراکز نیکوکاری جدید با محوریت مساجد و توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در این بخش عنوان کرد و گفت: با فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش تعداد مراکز نیکوکاری فعال استان زنجان از 27 مرکز در پایان سال گذشته به 64 مرکز در پایان هشت ماهه امسال افزایش یافته است.

صفری همچنین تصریح کرد: با همین رویکرد و با هدف مدیریت و توسعه خدمات داوطلبانه مردمی در حوزه فقرزدایی و واگذاری امور رسیدگی به نیازمندان به مردم و مدیریت صحیح خیر و احسان در جامعه برنامه‌ریزی شده است تعداد مراکز نیکوکاری در استان زنجان تا پایان امسال به 110 مرکز برسد.

انتهای پیام
captcha