اعلام برنامه‌های هفته قرآن در زنجان
کد خبر: 3863906
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

اعلام برنامه‌های هفته قرآن در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت گفت: مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آغاز می‌شود.

برنامه‌های هفته قرآن در زنجان اعلام شدمحمدجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، به برنامه‌های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش اشاره و اظهار کرد: این هفته از 23 آذرماه آغاز می‌شود و تا 1 دی ماه ادامه دارد که در این هفته برنامه‌های مختلفی در مناطق چهارده‌گانه پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات، قرآن، عترت و نماز را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد و گفت: این مسابقات با شرکت 60 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف سراسر استان آغاز می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: برگزاری آیین جشن تکلیف، دیدار با مراجع و علمای دینی، دیدار با پیشکسوتان قرآنی، غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از حافظان جزء 30 و تجلیل از خیران و واقفان قرآن از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این مسئول یادآور شد: جلسات گفتمان دینی با موضوع انتظار، مهدویت و امام‌شناسی در بیشتر مدارس متوسطه در دستور کار قرار دارد که برای این کار روحانیون به مدارس اعزام می‌شوند.

رضایی به برگزاری محافل قرآنی در مناطق و مدارس اشاره کرد و گفت: در راستای عدالت آموزشی اساتید قرآنی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام
captcha