نمایشگاه «قرآن و عترت» در تفت برپا می‌شود
کد خبر: 3864274
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

نمایشگاه «قرآن و عترت» در تفت برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد از برپایی نمایشگاه «قرآن و عترت و محصولات فرهنگی» در دارالقرآن سیدالشهدا شهرستان تفت خبر داد.

برپایی نمایشگاه قرآن، عترت و محصولات فرهنگی در دارالقرآن سید الشهداء (ع)سعيد غفاريان، رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار كرد: همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز دارالقرآن سید الشهداء(ع) با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان تفت اقدام به برپایی نمایشگاه قرآن و عترت و محصولات فرهنگی همراه با ویژه برنامه‌های شاد قرآنی برای دانش آموزان و فرهنگیان کرده است.

وی ادامه داد: این ویژه برنامه یک بازدید 120 دقیقه‌ای از دارالقرآن خواهد بود که شامل بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت و محصولات فرهنگی، حضور در اتاق قصه گویی و بیان قصه‌های قرآنی منتخب، حضور در اتاق بازی همراه با بازی‌های هیجان انگیز، حضور در کارگاه نقاشی قرآنی، برگزاری مسابقه و ... خواهد بود.

غفاریان افزود: این نمایشگاه شامل غرفه کتاب‌های قرآنی و مذهبی، نرم افزارها و لوح‌های فشرده قرآنی، غرفه قصه گویی قصص قرآنی، بازی‌های هدفمند آموزشی، کارگاه نقاشی همگانی و مسابقه قرآنی است.

رييس اداره قرآن و عترت اداره‌كل آموزش و پرورش استان يزد گفت: در حاشیه نمایشگاه دانش آموزان می‌توانند از آموزش عملی نماز و نیز پاسخ به شبهات توسط اساتید حوزه استفاده نمایند.

وی برپایی محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از امروز، ۲۴ آذرماه گشایش و تا روزشنبه ۳۰ آذرماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود و البته با توجه به استقبال مدارس امکان تمدید آن وجود خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha