ثبت‌نام قریب 500 یزدی در آزمون الکترونیک «قرآن و عترت»
کد خبر: 3866674
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

ثبت‌نام قریب 500 یزدی در آزمون الکترونیک «قرآن و عترت»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ثبت‌نام قریب 500 نفر از این استان تا صبح امروز در دو رشته آزمون الکترونیکی هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.

ثبت‌نام قریب 500 یزدی در آزمون الکرونیک «قرآن و عترت»حسین دشتی، رئیس امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به ثبت نام آزمون الکترونیک هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این استان اظهار کرد: ثبت نام این آزمون در رشته های الکترونیک «سبک زندگی و سیره معصومین علیهم السلام» و «روخوانی قرآن کریم» از اول دی ماه آغاز شده و تا 20 دی ماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این آزمون‌ها مشمول قرعه کشی جوایز شده و موسسات نیز مشمول سرانه حمایتی می‌شوند گفت: هر چند ثبت نام رشته‌های الکترونیک ادامه دارد، اما تا صبح امروز نزدیک به 500 نفر از این استان در دو رشته این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ثبت‌نام 5176 نفر در هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت یادآور شد: شهر یزد با آمار ثبت نامی 2504 نفر و مهد قرآن استان یزد با 1071 نفر در بین برترین‌ها کشوری قرار دارند.

دشتی با اشاره به اینکه این آزمون  در ۴ گروه امتحانی و ۱۶ رشته برگزار می شود افزود: گروه ترجمه و و مفاهیم قرآن کریم ۲ رشته، گروه معارف اهل بیت ۲ رشته، گروه حفظ قرآن کریم ۱۰ رشته و گروه آموزش‌های الکترونیک موارد آزمون هجدهم است.

وی تصریح کرد: این آزمون در دو بخش کتبی و الکترونیک برگزار می شود و آزمون‌های الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی 11 بهمن‌ماه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha