۲۰ دی‌ماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون الکترونیک قرآن
کد خبر: 3867566
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰

۲۰ دی‌ماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام در آزمون الکترونیک قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون قرآن و عترت کرمانشاه از تمدید مهلت شرکت در آزمون‌های الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ۲۰ دی‌ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند در بازه زمانی مانده برای ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های الکترونیک هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا 20 دی خبر داد.

وی افزود: هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دی‌ماه و بهمن‌ماه امسال در چهار گروه حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن، معارف اهل‌بیت(ع) و آموزش‌های الکترونیکی و در 16 رشته برگزار می‌شود.

کرمیان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در بخش الکترونیک آزمون سراسری قرآن و عترت می‌توانند در زمان باقی مانده با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir در رشته‌های سبک زندگی، سیره معصومین(ع) و روخوانی قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

معاون قرآن و عترت کرمانشاه بیان کرد: زمان برگزاری آزمون رشته‌های الکرونیکی روزهای 25 و 26 دی اعلام شده است و آزمون روخوانی قرآن کریم نیز 25 آبان‌ماه امسال آغاز شده و تا 26 دی‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به زمان برگزاری زمان آزمون کتبی در روز پنج‌شنبه، 10 بهمن‌ماه گفت: مراحل ثبت‌نام و دریافت کارت آزمون برای داوطلبان در هر گروه سنی از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha