برف راه ارتباطی ۵۵ روستای زنجان را مسدود کرد
کد خبر: 3872500
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

برف راه ارتباطی ۵۵ روستای زنجان را مسدود کرد

گروه اجتماعی _ معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف و کولاک راه ارتباطی ۵۵ روستا را سد کرد که راهداران برای بازگشایی محورها تلاش می‌کنند.

برف راه ارتباطی ۵۵ روستای زنجان را مسدود کردجواد یوسفی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در پی بارش برف روز گذشته ۵۵ روستای استان گرفتار برف و کولاک شدند و بیش از ۵۰۰ نیروی راهداری برای بازگشایی مسیرها تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با بارش برف راهداران نسبت به نمک‌پاشی و تیغ‌زنی سطح جاده با اولویت محورهای اصلی فعالیت می‌کنند، ابراز کرد: پس از اتمام راه‌های اصلی و فرعی نسیت به بازگشایی راه‌های روستایی اقدام می‌شود.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: طرح ویژه راهداری زمستانی از آذرماه آغاز می‌شود و راهداران در ۲۹ راهدارخانه‌ و گردنه‌های کوهستانی آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به کاربران جاده‌ای ارائه دهند.

وی به هموطنان توصیه کرد: به دلیل شرایط جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن اطمینان از ایمنی خودرو، تجهیزات زمستانی همچون زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha