برگزاری طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زنجان
کد خبر: 3873243
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

برگزاری طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش زنجان از برگزاری طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی خبر داد و گفت: نفرات مستعد به برنامه تلویزیونی اسراء معرفی می‌شوند.

برگزاری طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زنجانمحمدجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اجرای طرح «الگوی تلاوت» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی زنجان از بهمن‌ماه در سطح مناطق آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این طرح صوت تلاوت قاریان مطرح برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پخش و آن‌ها از صوت و لحن قاری تقلید می‌کنند، ابراز کرد: این مسابقات بیشتر جنبه استعدادیابی برای این قشر دارد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح منطقه‌ای است و مرحله کشوری ندارد، بیان کرد: در حال حاضر مناطق چهارده‌گانه استان در حال برگزاری این مسابقات هستند.

وی گفت: این مسابقات برای دانش‌آموزان برگزار و افراد مستعد شناسایی و به برنامه تلویزیونی اسراء، مؤسسات قرآنی و دارالقرآن‌های دانش‌آموزی معرفی می‌شوند تا روی توانمندی آن‌ها بیشتر کار شوند.

انتهای پیام
captcha