محافل «طلیعه نور» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3874168
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

محافل «طلیعه نور» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری محافل طلیعه نور و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مناطق شهری و روستایی از برنامه‌های مهم دهه فجر است.

نمایشگاه قرآن و انقلاب اسلامی در زنجان برپا می‌شودحجت‌الاسلام یوسف اماملو، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: اهداف انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم قرآن است و باید در برنامه‌های دهه فجر ارزش‌های انقلاب و قرآن برای مردم تیین شود.

وی با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب عنوان جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر را برای نظام برگزید، بیان کرد: از همین رو توجه به اسلامی بودن حکومت از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا نمایشگاه قرآن و انقلاب در دهه فجر برپا می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری نشست تبیینی توسط ائمه جماعت، برگزاری محافل طلیعه نور و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مناطق شهری و روستایی را از برنامه‌های مهم دهه فجر برشمرد.

این مسئول ادامه داد: 40 برنامه گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در 20 مسجد شاخص استان زنجان برگزار می‌شود و دهه فجر فرصتی برای اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام است و برنامه‌ها بر محور وحدت شکل خواهد گرفت.

اماملو با اشاره به اجرای 300 برنامه در روستاهای استان زنجان در ایام دهه فجر ابراز کرد: به همین منظور از ظرفیت 70 روحانی مستقر استفاده خواهد شد و 240 مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر با محوریت دشمن‌شناسی، بصیرت‌افزایی، استکبارستیزی و شاخصه‌های مکتب فکری امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و 200 هیئت مذهبی نیز ایام فاطمیه را پوشش خواهند داد.

انتهای پیام
captcha