اصفهان؛ میزبان هفته قرآن و عترت
کد خبر: 3874323
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

اصفهان؛ میزبان هفته قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان گفت: هفته قرآن و عترت از ۱۹ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

برنامه‌های اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان اصفهان در دهه فجرحسین خاکسارهرندی، مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، در خصوص برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر امسال اظهار کرد: در این ایام برنامه کشوری هفته قرآن و عترت برگزار می‌شود؛ این برنامه از سوی وزارت کشور هر سال به یک استان تعلق می‌گیرد و امسال پس از 40 سال اولین دوره‌ای است این برنامه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه هفته قرآن و عترت از 19 تا 26 بهمن برگزار شده و در این هفته مجموعه مؤسسات، مراکز و خانه‌های قرآن دست به دست هم می‌دهند تا هر یک سهمی را ادا کنند؛ از جمله برگزاری محافل مختلف، نمایشگاه‌های قرآنی، فراخوان مقاله و صنایع دستی با گرایش قرآنی. این موارد قبلاً در پوستر برنامه آمده و علاقه‌مندان آثارشان را ارسال کرده‌اند و در این هفته از بهترین‌ها تجلیل می‌شود.

مدیر اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی استان اصفهان افزود: انتخاب خادمین و فعالین قرآنی نیز به اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی سپرده شده و فعالان و خادمان قرآنی را انتخاب کرده و از آنها تجلیل می‌کنیم. در کنار اینها، یک ایده‌شو قرآنی نیز برگزار شده و طی آن بهترین ایده‌های قرآنی انتخاب شده و در این هفته از آنان تجلیل می‌شود.

خاکسارهرندی بیان کرد: علاوه بر این اگر حجم برنامه‌ها اجازه دهد همایش حافظین کل نیز در این دوره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha