برگزاری ۱۲ محفل قرآنی در زنجان
کد خبر: 3876239
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

برگزاری ۱۲ محفل قرآنی در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۱۲ محفل قرآنی در دهه فجر در مناطق مختلف استان زنجان با حضور قاریان مطرح و بین‌المللی برگزار می‌شود.

برگزاری 12 محفل قرآنی در زنجانحجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 12 محفل قرآنی در دهه فجر در مناطق مختلف استان زنجان با حضور قاریان مطرح و بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز شنبه 12 بهمن‌ماه یک محفل قرآنی در امامزاده اسحاق برگزار شد، ابراز کرد: صبح چهارشنبه 16 بهمن‌ماه نیز محفل قرآنی در ایجرود ترتیب داده شده است.

این مسئول ادامه داد: همچنین صبح روز 16 بهمن‌ماه محفلی مشترک با آموزش و پرورش در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار می‌شود. بعد از ظهر این روز در ساعت 16 محفلی در خرمدره و بعد از نماز مغرب و عشا در ابهر محفل انس با قرآن پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: صبح پنجشنبه برنامه مشترکی در جامعه‌القرآن زنجان، پنجشنبه بعد از ظهر در ساعت 16 در ساختمان دارالقرآن زنجان و بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه قیدار نبی محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 17 بهمن‌ماه همایش مشترک با سپاه در سالن همایش فرهنگ و ارشاد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: احمد دباغ، حافظ روشندل قرآن رتبه بیش‌المللی حفظ قرآن را در کارنامه دارد و امین محمدپور، از حافظان قرآن و نهج‌البلاغه و از شاگردان پرفسور سمیعی به این محافل دعوت شدند.

مرادخانی بیان کرد: 21 بهمن‌ماه نیز محفل استانی انس با قرآن با حضور محمد رنگرز قاری بین‌المللی قرآن و محمد کریمی در امامزاده هاشم و عوف آببر تدارک دیده شده است و از حفاظ یک جزء تا حافظان کل قرآن در آن تجلیل می‌شوند.

وی همچنین از اجرای مسابقه تلویزیونی در شبکه اشراق خبر داد و گفت: 10 سؤال با موضوع قرآنی برای این مسابقه در نظر گرفته شده که هر شب به قید قرعه 2 کارت هدیه 100 هزار تومانی به برندگان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha