برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3876628
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن در آذربایجان‌غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم همزمان با هفته قرآن و عترت و گرامیداشت دهه فجر با شرکت ۳۰۰ نفر در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم در آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هفته قرآن و عترت و گرامیداشت دهه فجر به همت فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه مسابقه حفظ و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود.

این مسابقات در ۶ رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، ۱۰ جزء، پنج جزء و جزء ۳۰ قرآن کریم با شرکت ۳۰۰ نفر از خواهران و برادران در فرهنگسرای قرآن و عترت ارومیه برگزار می‌شود.

بانوان شرکت‌کننده در این مسابقه روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن و آقایان روز پنج‌شنبه، ۱۷ بهمن به رقابت خواهند پرداخت و به برگزیدگان این مسابقات جوایزی نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، فرهنگسرای قرآن و عترت در سال ۹۳  با محوریت ترویج و آموزش برنامه‌های قرآنی احداث شده است و  مدیریت  این مجموعه را وحید وکیلی یکی از قاریان برجسته کشوری عهده‌دار است که به زودی کتابخانه دیجیتال با محوریت کتابخانه تخصصی قرآن و عترت در این فرهنگسرا راه‌اندازی می‌شود.

برنامه‌های مختلفی نیز در این فرهنگسرا در راستای ترویج فعالیت‌های قرآن اجرا می‌شود که برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، محافل انس با قرآن و دوره‌های آموزش قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha