شهادت سردار سلیمانی لکه ننگ یزیدیان و افتخار جبهه مقاومت است
کد خبر: 3878153
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

شهادت سردار سلیمانی لکه ننگ یزیدیان و افتخار جبهه مقاومت است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی لکه ننگی برای یزیدیان زمان و افتخاری برای جبهه مقاومت است، گفت: شهید سلیمانی تکرار نخواهد شد اما شهدای دیگری خواهند آمد و علم را به دست می‌گیرند و با در هم کوبیدن هیمنه آمریکا و جمع کردن بساط آل سعود، قدرت اسلام را نشان می‌دهند.

شهادت سردار سلیمانی لکه ننگ یزیدیان و افتخار جبهه مقاومت استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام قربانعلی دری نجف‌آبادی، ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: زنجان دیار غواصان دریادل است و در همین‌جا یاد شهدای انقلابو جنگ تحمیلی، شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای سانحه سقوط هواپیما و مراسم تدفین شهید سردار سیلمانی را گرامی می‌داریم.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه و مراسم عزاداری محرم در پایتخت شور و شعور حسینی را حرکتی در راستای حمایت از قرآن، ولایت، اهل‌بیت (ع) و غیرت دینی دانست و گفت: مردم در این مراسم عشق عمیق خود به دین و اسلام را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول با اشاره به اینکه بزرگان و امامزادگان راه را برای ما ترسیم کردند، تاکید کرد: ما باید این راه را ادامه دهیم و پرچم این نهضت را ابراهیم‌گونه، اسماعیل‌گونه و علی‌گونه با عزت به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) برسانیم و دینمان را به اسلام و قرآن ادا کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلاب اسلامی ظهور کرد تا به آمریکا، اسرائیل و معامله قرن نه بگیود و به دنبال اسلام عدالت و عدالت‌خواهی، مبارزه با مستکبران، اسلام علوی، زینبی و عاشورایی، جهاد، مردانگی و اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ و رُحَماءُ بَینَهُم  است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره)، اسلامی که پیش از انقلاب آرزوی تجلی آن در کشور داشتیم و نفوذ اجانب و حکام جور مانع آن می‌شد را در کشور حاکم کرد؛ در واقع ستاره‌ای بدید و ماه مجلس شد، دل رمیده ما را انیس و مونس شد و امام آمد و انقلاب شد.

دری نجف‌آبادی یادآور شد: امام خمینی (ره) با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» انقلاب را به پیروزی رساند و سرمنشأ تحولات عظیم در جهان شد. صهیونیست‌ها از فرعون‌‌ها خبیث‌تر و جنایتکارتر هستند، امام (ره) مانند حضرت موسی در برابر فرعون‌‌ها و جنایتکاران ایستاد تا عالم را از چنگال قوم بنی اسرائیل نجات دهد.

وی مکتب انبیا را مسیری انسان‌ساز و عدالت‌آفرین است خواند و گفت: باید نظامی در سرزمین امام رضا (ع) و اهل بیت(ع) برقرار می‌شد که بر اساس اسلام خالص و آزادی‌خواه شکل گرفته بود و در مقابل مستکبران می‌ایستاد تا در جهت عبودیت خدا حرکت کند.

وی کارنامه انقلاب اسلامی را درخشان ارزیابی کرد و گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نقطه قوت نظام است و وقتی به آمریکا نه گفتیم برای پیشرفت خود قدم برداشتیم. شاید در دنیا تحریم‌های هیچ کشوری به اندازه تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه ایران نباشد اما این از محدودیت ‌ها در راستای توسعه استفاده می‌کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب کمتر از ۲۰۰ هزار انشعاب گاز در کشور داشتیم اما اکنون شبکه گازرسانی ۶۰۰ میلیون مترمکعب گاز در کشور توزیع می‌کند. پیش از انقلاب از شبکه بهداشت برخوردار نبودیم اما اکنون مرگ نوزاد نداریم و میانگین عمر افراد از ۵۴ سال به ۸۷ سال رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه کارنامه انقلاب با جنگ، تحریم، درگیری و مقاومت به این پیشرفت‌های عظیم دست یافته است، ابراز کرد: اکنون در یک استان مثل زنجان بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم برداشت می‌شود. ۲۴ میلیون تون تولیدات باغی و ۱۱۸ میلیون تن مجموع تولیدات کشاورزی ما است.

وی با اشاره به اینکه همواره در راه حق، وسوسه‌ها و دسیسه‌های شیطانی وجود دارد، اظهار کرد: دشمنان شهید سلیمانی را مظلومانه به شهادت رساندند و این لکه ننگی برای یزیدیان زمان و افتخاری برای جبهه مقاومت است. شهید سلیمانی تکرار نخواهد شد اما شهدای دیگری خواهند آمد و علم را به دست می‌گیرند و با در هم کوبیدن هیمنه آمریکا و جمع کردن بساط آل سعود، قدرت اسلام را نشان می‌دهند.

دری نجف‌آبادی در مورد انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: کشور مجلس قدرتمند، آگاه، آینده‌نگر، هشویار، بابصیرت و مستقل می‌خواهد، منتخبان باید نمایندگی مجلس را وظیفه و امانت بدانند‌ و حضور همه مردم پای صندوق‌های رای سازنده است.

وی تأکید کرد: کاندیداها باید از تبلیغات هیجانی و احساسی خودداری کنند و هر کسی به جای تخریب دیگران شایستگی خود را به نمایش بگذارد و تا آخر به عهد و پیمان خود وفادار بماند تا مجلس کارآمد داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha