قرآن و عترت راهکاری برای پیشبرد امور زندگی هستند
کد خبر: 3878581
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

قرآن و عترت راهکاری برای پیشبرد امور زندگی هستند

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: قرآن و عترت در همه امور زندگی ما راهکار ارائه می‌دهند.

قرآن و عترت راهکاری برای همه امور زندگی ما دارندبه گزارش ایکنا از اصفهان، حیدر قاسمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان، امروز پنجشنبه 24 بهمن‌ماه، در مراسم اختتامیه هفته قرآن و عترت که صبح امروز در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه زندگی اجتماعی و فردی و اداره کشور باید بر مبنای ثقلین باشد، اظهار کرد: اگر مشکلاتی وجود دارد، همه به مسلمانی و رفتار خود ما بازمی‌گردد. هیچ چیزی در دنیا به اندازه قرآن و عترت با ارزش نبوده و این دو تا پایان دنیا با هم خواهند بود.

وی ادامه داد: خداوند در آیه 82 سوره اسراء درباره قرآن می‌فرماید:«... ما هُوَ شِفاءٌ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنينَ...؛ آنچه را که برای مؤمنین شفا و رحمت است». ما گاهی در دنیا گرفتار مسائلی می‌شویم که باعث می‌شود از این راه فاصله بگیریم. چه چیزی ثقیل‌تر از قرآن است که مسئولان جلسات دیگر را به این جلسه ترجیح می‌دهند؟

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: خداوند در آیه 33 سوره احزاب فرموده است:«... إِنَّما يُريدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَکُمْ تَطْهيراً؛ خداوند (به اراده تکوینی خاص) می‌خواهد از شما اهل‌بیت (پیامبر) هر گونه پلیدی (در عقاید و اخلاق و اعمال) را بزداید و شما را به همه ابعاد پاکی پاکیزه گرداند». ما هنوز از این مفهوم فاصله داریم و امیدوارم بتوانیم هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.

قاسمی خاطرنشان کرد: ما در شهرستانی زندگی می‌کنیم که انسان‌های پرتلاشی در حوزه‌های قرآنی زندگی می‌کنند. استان اصفهان در زمینه قرآن و عترت یک استان پیشرو است. قرآن و عترت در همه امور زندگی راهکار ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha