پیشکسوت قرآنی خرم‌دره تجلیل شد
کد خبر: 3879618
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

پیشکسوت قرآنی خرم‌دره تجلیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره گفت: طی مراسمی از سیده‌شهلا حسینی‌قمی‌نژاد، پیشکسوت و فعال قرآنی شهرستان خرم‌دره تجلیل شد.

پیشکسوت قرآنی خرم‌دره تجلیل شدایرج داودبیگی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان فرهنگ و هنر خرم‌دره، اظهار کرد: در این مراسم از ایرج شاهمرادی از اساتید خوشنویسی که تاکنون ۱۷ هنرجوی ممتاز و ۴ هنرمند خوشنویسی فوق ممتاز تربیت کرده است، تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به تجلیل از ناصر حسینخانی نویسنده و محقق کتاب سه جلدی پنجره سبز، تصریح کرد: این نویسنده نیز با گردآوری این کتاب یادگاری بسیار ارزنده‌ای در حفظ تاریخ خرم‌دره از خود به جای گذاشته است.

این مسئول با بیان این‌که سیده شهلا حسینی قمی‌نژاد، از دیگر تجلیل‌شوندگان این مراسم بود، ادامه داد: وی مدرس و فعال حوزه قرآنی و پایه‌گذار انجمن قرآن و نهج‌البلاغه در خرم‌دره است.

وی با بیان این‌که این بانوی فرهیخته یکی از پرتلاش‌ترین بانوان قرآنی شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود، تصریح کرد: در هر برنامه‌ قرآنی که برای بانوان شهرستان تدارک دیده شود، وی نقش پررنگ و فعالی دارد.

انتهای پیام
captcha