آغاز طرح نظارتی نوروز در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3880971
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

آغاز طرح نظارتی نوروز در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از اول اسفند ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان ۹۹ در سطح استان اجرا می‌شود.

آغاز طرح نظارتی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سالار حسین‌پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، پنجم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۹، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همراهی دستگاه‌هایی از جمله استانداری، اتاق اصناف مرکز استان، سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی دیگر، طرح‌ ویژه‌ نظارتی نوروز را در استان و سایر شهرستان‌ها اجرا می‌کند.

وی افزود: در این طرح، همه واحدهای صنفی استان اعم از عرضه‌کنندگان کالا و واحدهای خدماتی به شکل ویژه زیر نظر بازرسان این سازمان قرار می‌گیرند و گزارش‌های دریافتی توسط آنان به سرعت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام پایانی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف‌کنندگان، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی به گزارش‌های مردمی که از طریق ستاد خبری به‌صورت تلفنی و حضوری دریافت می‌شود و همچنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز، اجرا می‌شود.

حسین‌پور بیان کرد: همزمان با سراسر کشور طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان ماه مبارک رمضان در دو عرصه کالایی و خدمات در استان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالاهای اساسی و ضروری مردم که در ایام پایان سال بیشترین تقاضا را دارند از جمله حبوبات، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن نباتی، میوه طرح تنظیم بازار، آجیل و خشکبار، شیرینی‌جات، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و روغن موتور ماشین است.

رئیس سازمان صنعت کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: در بخش خدماتی نیز نظارت ما بر شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی، زیارتی و اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌ها صورت می‌پذیرد.

حسین‌پور افزود: علاوه بر اینها نظارت ویژه‌ای بر نحوه تأمین، جذب، توزیع و نحوه قیمت‌گذاری میوه به‌ویژه میوه نرخ تنظیم بازار که دولت برای این ایام در نظر گرفته است، انجام می‌شود. نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا، سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی انواع کالا بخصوص کالاهای اساسی از دیگر برنامه‌ها در ایام نوروز ۹۹ است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه‌و‌بویراحمد تأکید کرد: شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، مراتب را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند تا به شکایات آن‌ها در کوتاه‌ترین مدت رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha