تعطیلی تشکل‌های قرآنی گیلان در پی شیوع «کرونا»
کد خبر: 3882556
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
مرادی خبر داد:

تعطیلی تشکل‌های قرآنی گیلان در پی شیوع «کرونا»

در پی شیوع کروناویروس در مناطق شمالی به ویژه استان گیلان، فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآن استان تا مناسب شدن شرایط تعطیل شد.

امیرحجت مرادیامیرحجت مرادی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در این استان، اظهار کرد: پیرو ابلاغیه اتحادیه به مؤسسات و خانه‌های قرآن استان، تمامی دوره‌های حضوری تعطیل شد.

مرادی درباره اما و اگر‌های فعالیت‌های تشکل‌های قرآنی استان گفت: در صورت فراهم بودن زیرساخت‌ها، مؤسسات می‌توانند دوره‌هایشان را به صورت مجازی و با بهره‌مندی از پیام‌رسان‌ها برگزار کنند.

وی با گلایه از بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی به موضوع قرنطینه در سطح استان، تصریح کرد: متأسفانه مدیریت واحدی برای جلوگیری از ابتلا به این موضوع در استان دیده نمی‌شود و در کنار آن موج مسافرانی که بدون توجه به هشدارهای ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت، به استان‌های شمالی سفر کرده‌اند موجب شد تا میزان شیوع این ویروس بیشتر شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گیلان تأکید کرد: امیدواریم با تدابیر بهتر مسئولان و فراهم شدن حداقل موارد بهداشتی در استان چون محلول ضد عفونی‌کننده و ماسک و ... وضعیت گیلان و سایر استان‌ها بهتر شود.

انتهای پیام
captcha